Tjohooo!

NU har jag äntligen internet i lägenheten!!! Efter mycket om och men. Att det ska vara så krångligt att få tillgång till internet här... Och när jag väl fått tag på datorföreningen och lyckats beställa internet, och går till deras kontor för att betala så att jag får igång internet idag - ja då tar de inte kort, bara kontanter. Så det var bara att ge sig ut på stan för att leta upp en bankomat.
 
Men nu är det äntligen fixat! Så nu kommer det gå lättare att plugga. Jag har bara gått drygt en vecka i skolan och har redan panik över plugget haha. Men det ska nog gå bra, bara vi kommer igång med våra grupparbeten!
 
Nu ska jag fixa lite käk, och sen blir det att plugga i några timmar. Taggaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: