Time flies

Hallå hallå!
 
Idag har varit en sjuk o-produktiv dag för mig. Tiden har bara flugit iväg? Jag var visserligen uppe lite sent igår, så jag vaknade inte förrän kl ett. Det kan ju ha gjort sitt. 
 
Men när jag hade ätit frukost, och satt och drack te, så ringde en kompis. När jag efter en stund kollade på klockan, så var den redan halv fyra? Förstod ingenting haha. Sen pratade jag och Amanda lite längre än jag tänkt, så jag kom igång sent med plugget. Men jag har i alla fall börjat! Och jag har en plan för hur det ska gå till. Så det löser sig nog. Får bara ställa klockan så jag kommer upp tidigare imorgon.
 
Just nu har jag grönsaker i ugnen som är tänkt att bli min middag. Sen känner jag att jag nog rundar av plugget för idag, och övergår till Gilmore Girls istället. Kan ju inte bli annat än ett bra avslut på dagen om man spenderar den med Lorelai och Rory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: