Home sweet home

Nu har jag bäddat ner mig i sängen i Västerås, efter en rolig helg på Västkusten. Skönt att vara hemma igen och vila upp sig lite. Jag vaknade lite förkyld i fredags, och blev sedan värre under dagen.


Sen i lördags när vi skulle till Liseberg kände jag mig lite febrig, och för att det kom så himla olägligt körde jag på en nödlösning - Alvedon. Brukar hjälpa, och det gjorde det då också!

Jag är för övrigt världens mes när det kommer till bergodalbanor - men igår åkte jag faktiskt Balder för första gången hehe. Trodde jag skulle dö... Vilken hemsk upplevelse haha. Men det var ändå lite kul efteråt!

Vi hade i alla fall sjukt bra väder och en supermysig dag. Enda nackdelen var att det var sjuuuukt mycket folk, så det blev ganska långa köer till alla attraktioner. Men vi fick åkt en del ändå!

Efter allt skrikande mådde dock inte min hals så bra. Plus att förkylningen blivit värre. Så igår kväll och idag har det känts som jag har glassplitter i halsen när jag hostar. Mindre kul! Men det känns som att det har börjat vända nu, så nu är jag nog snart frisk igen!

Imorgon har jag tidig föreläsning, så nu blir det sängen för mig. Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: