First time done

Yay! Idag har jag haft mitt första seminarium ever, och det var faktiskt ganska roligt. Nu hoppas jag bara att texten blir godkänd också... Men blir den inte det är det inte hela världen. Får se det som ett bra tillfälle att få hjälp inför framtida uppgifter isf!
 
För utom att ha varit i skolan en liten stund, så har jag inte mycket planerat idag. Jag sitter i pyjamas och ser på Gilmore Girls (såklart, vad annars?), meeen ska snart gå ner och tvätta. Det är helt sjukt hur fort jag fyller en tvättkorg? Och jag är bara en person. Tänk då de som har typ... 8 barn? Wow, de måste tvätta mycket haha.
 
Well, tänkte bara göra en snabb update innan jag försvinner ner i underjorden (aka tvättstugan). Byeee!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: