Glad Alla Hjärtans Dag!

Heeeej och Glad Alla hjärtans dag på er! 

Känns som att tiden bara har flugit förbi idag? Jag har verkligen inte gjort ett skit. Eller ja, gick en långpromenad efter frukosten, sen duschade jag och badade fotbad när jag kom hem. Men that's it liksom. 

Efter den senaste tidens onyttigheter (har ätit pizza två gånger på en månad - jag äter inte ens pizza en gång om året i vanliga fall?! - och en massa annan skit) bestämde jag mig igår för att jag får ta tag i detta nu. Känner att jag behöver återgå till mitt normala = mer promenader och mindre godis och chips (chips är också en sån sak jag har ätit massor den här månaden men typ aldrig äter annars). 

Meeeeeen vad händer då? Jo, mami har köpt choklad till mig <3 Älskar choklad... Sååå det där med att äta mindre godis får vänta till imorrn hehe ;)

Alltså... Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: