Nya rutiner

Jag har nog skrivit flertalet gånger tidigare att jag brukar vara lite dålig på att äta. Det där med regelbundet matintag är inget för mig liksom. Oftast käkar jag bara frukost och middag, kaaaanske kvällsmat. 

MEN. Vet inte vad som har hänt haha, men jag har börjat käka mer regelbundet?? Typ frukost, mellanmål, middag, kvällsmat. Varje dag. Är faktiskt lite stolt! Nu gäller det bara att fortsätta med det också ^^

Jag brukar dock fortfarande dissa lunchen. Eller ja, min lunch består av några koppar kaffe på jobbet... 

Men fyra mål om dagen är ju faktiskt bättre än två! Så jag är nöjd! Måste som sagt bara försöka hålla mina nya rutiner också.. 

Och på tal om mat, nu blir det frukost för min del! Hade inte tackat nej till det här:


Meeeen jag får nöja mig med två knäckebröd. Eller gröt. Beror på hur mycket jag orkar anstränga mig haha.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gud vad gott det ser ut! Håller med dig, hade heller inte tackat nej till den där frukosten. Tänk om man fick sådan frukost varje dag, då hade ju frukosten varit något positivt. ;)

Svar: Eller hur! Tänk om man dessutom fick den serverad, snacka om lyx :D
Miss Waffles

2015-09-22 @ 11:07:45
URL: http://nouw.com/emiliaivarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: