Kvällspromenad

Ni anar inte hur uttråkad jag har varit ikväll?! Helt sjukt. Är typ aldrig så här uttråkad. Rastlös kanske, men aldrig så här sjukt uttråkad haha. 

Bestämde mig iaf för att gå en kvällspromenad, och sen plockade jag upp Elins hund efter en stund också. När jag sen skulle lämna Shakira skulle Elin, Tan och deras gäster precis äta middag så då blev jag bjuden på thaimat. Lyx!! Och innan jag gick så sa Elin att jag kan komma på middag imorrn med, för då får dom ännu fler gäster haha. Kommer bli tomt när Elin och Tan drar till Thailand, då får jag börja köpa thaimat igen... Jobbigt ;p

Är helt galet trött nu, så blir sängen direkt för mig. Och imorrn ska ingen få störa min sovmorgon... Då blir det som att väcka en björn haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: