Mitt nya hem (typ)

Idag har jag så gott som bott på Starbucks. Satt här tre timmar tidigare idag och nu är jag tillbaka hehe. Med en Pumpkin spice såklart. Yummm!


Och tidigare i dag njöt jag av en Iced Vanilla latte. Också himla gott! Tog en bild men det är en sak som fattas. Marielle skulle ha suttit framför mig. Seriöst, kändes typ som att platsen var reserverad för henne. Men hon är i Sverige :(

Marielles reserverade plats. Ser ni hur hon fattas?!?!

Jag och Lovisa låg i varsin soffa på hotellet och jag kände att jag hade kunnat somna för natten. Alltså verkligen stensomna. Så enda sättet för mig att hålla mig vaken var att ta en promenad. Och vad passar bättre när man är trött om inte kaffe?? Och jag älskar Starbucks. Gott kaffe och sjukt mysigt här! Såå, tror snart jag flyttar in! Hade jag bara haft inkomst utan att jobba hade jag lätt bosatt mig här. Och bara druckit kaffe hela dagen. Inget annat. Typ. Nästan. 

Mitt framtida hem. Kvällstid. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: