Kommunikationsproblem

Ibland blir jag liiiite trött på mitt jobb. Alltså inte jobbet i sig, utan arbetsplatsen typ. Den lider nämligen av vissa kommunikationsproblem. Det är liksom inte första gången jag får reda på en sak och sen gäller en annan. 

Som idag. På schemat börjar jag 8.20. Har fått instruktioner av läraren jag ersätter att eleverna ska ha prov och att en annan lärare har proven. Så jag letar upp den andra läraren. Och vad säger hon? Att jag är ledig nu. Jag skulle ha en liten grupp, och det var tydligen bestämt att de skulle ha helklass idag. Och nästa lektion på schemat ska en annan lärare ha, det har jag vetat sen tidigare. Så nu börjar inte jag förrän 10.20. Jag kunde ha sovit två timmar extra!! Och jag som var så trött i morse haha!

Men jaja, positivt är i alla fall att jag får betalt för det. Det hade jag inte fått om jag vetat från början att jag inte skulle ha första lektionen. Och jag behöver pengar haha (vem gör inte liksom?)

Så nu roar jag mig med att chilla i personalrummet och käka (dricka) frukost eftersom jag inte hann det hemma. Soft!

Bra frukost om jag får säga mitt!

Vill även önska er alla en bra dag! Min lär ju bli bättre nu när jag får i mig frukost också. Perfecto!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: