Bilder från Grekland - Resa nr 2

Heelt fantastisk himmel när vi flög!

Fanns supersöta smågator i stan!

Sjuuukt god Spaghetti Bolognese!

Och bästa Pannacottan "on the house".

Eventuellt mitt favoritställe på hela Rhodos - Mandrakihamnen by night. 

Sjukt blåsig, men riktigt fin och härlig dag vid havet!

Rhodos är verkligen fantastiskt vackert. Särskilt på natten. Eller det är liksom något särskilt med en helt öde stad på natten, i princip bara jag och alla hemlösa djur vakna. Sjukt vackert och samtidigt lite kusligt. Men ändå så fridfullt. 

Bilden från Mandraki tog jag den natten Lovisa var på sjukhuset och jag inte visste vad som hände. Även om jag tidigare trott att det inte var något allvarligt blev jag riktigt orolig att jag misstagit mig när jag såg att hon blev sämre. Som tur var var det ju inget värre än panikångest. Men den natten gick jag i alla fall mycket i staden och då satt jag i Mandraki en stund. Såå vackert! Jag är ju en nattmänniska, så den bilden speglar mig ganska bra tycker jag :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: