What's the point?

Ibland känns det som att det inte är meningen att jag ska åka till USA. Det är som att någon motarbetar mig hela tiden. Så ett litet tag i morse funderade jag på att skita i alltihop och dra till Italien eller Spanien eller något istället. 
 
Jag har nämligen fått mejl från skolan som jag vidarebefordrade till min organisation, varpå dom svarade att jag skulle ignorera mejlet. Senare fick jag ett nytt mejl från skolan där dom menade att det var otroligt viktigt att dom fick in några formulär som alltså hade med det första mejlet att göra. Återigen vidarebefordrade jag till organisationen eftersom dom sagt att jag skulle ignorera det första mejlet, och dom skulle nu ta reda på vad det handlade om. 
 
Jag valde även att svara på skolans mejl. Och fick nu svar att det är jäääättebråttom och att personen är väldigt orolig för min ansökan och kan inte garantera att jag kommer in nu. Vänta... VA?! Blev skitsur!! Det var ju inte mitt fel att jag inte hade skickat in papprena, jag blev ju tillsagd att inte göra något utan bara vänta. 
 
I vilket fall, papprena är nu ifyllda och inskickade och jag hoppas verkligen att det inte är för sent. Men kommer jag inte in nu får jag helt enkelt söka till våren istället eller nåt, och dra på en tröstresa nu i höst istället. Blir sååå sjukt irriterad, för det här är ju inget jag kan hjälpa. Blir man tillsagd att "det är inget mer du ska göra, utan nu är det bara att vänta" - jaa, då tror man ju att så är fallet. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: