Varför så rastlös?!

En sak jag tycker är rätt konstig är att väldigt ofta när jag är trött blri jag också rastlös? Alltså är inte det typ motsatser? Tydligen inte? Går typ runt och trummar med händerna, stampar med fötterna och gungar fram och tillbaka på stolen när jag sitter still. Hade typ behövt ta en springtur haha, men börjar bli sjuk och klockan är mycket, så känner att jag nog får stå ut med min rastlöshet...
 
Men det är typ för att jag har massa musik som strömmar i mig eller vad man ska säga. Är ju ganska kreativt lagd och ändå någorlunda musikalisk, och musik kan uppta ganska många av min vakna timmar på ett dygn. Och just nu skulle jag typ behöva leka av mig med ett trumset eller nåt sånt... Men får försöka klara mig ändååå!
 
Ganska passande att jag ska vara musiklärare imorrn! Får försöka hitta på nåt kul med eleverna!! Funderar på att låta dom skriva egna, korta låtar i grupp eller nåt. Bara för att göra nåt som har med musik att göra liksom. Men jag får se! Lektionen är inte så lång och det är lite annat vi ska hinna med, så kanske blir musikquiz eller nåt ist! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: