När jag blir stor ska jag...

Nu hoppar jag på DEN HÄR fotoutmaningen igen (klicka er in och kolla om ni inte har gjort det!!) efter ett uppehåll på några veckor. Veckans tema är som rubriken lyder: När jag blir stor ska jag...
 
Detta tänkte jag dela upp i två; en bild om hur jag tänkte när jag var riktigt liten, och en bild som representerar nuet.
 
När jag var liten drömde jag om att bli...
 
 
Yes, that's right! Hade jag fått fylla i "När jag blir stor ska jag..." när jag var liten hade svaret varit "Bli brevbärare!", men eftersom det svaret bara representerar en liten minoritet av mitt liv får det allt bli ett par bilder till, i nutid.
 
Nutid: När jag blir stor ska jag...
 
 
 
 
Det bilderna ska representera är 1) Blir rik, och 2) Resa jorden runt. Den första punkten må låta ytlig, men det har varit ett mål sedan jag var riktigt liten. Det var väl typ det som avlöste drömmen om att bli brevbärare haha.
 
Jag skulle bli rik genom att jobba som veterinär, sedan skulle jag resa också - bland annat till Australien på grund av alla djur som finns där. 
 
Jag ska fortfarande bli rik, skillnaden är bara att jag inte riktigt vilken yrkesväg jag vill ta på väg dit nu. Men det är vad jag ska när jag blir stor hehe. Och någon gång i mitt liv ska jag resa jorden runt - gärna flera gånger om. 
 
Så detta är mina bilder till veckans tema; När jag blir stor ska jag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: