Sista dagen

Huuur kan det redan vara december?! Helt sjukt vad tiden går fort!

Är det fler än jag som kollar på julkalendern eller? Vad tycker ni? Jag tycker det är hyfsat intressant, men känner att den kanske är lite konstig som julkalender? Hade passat bättre som ett pedagogiskt historieprogram för barn. Men helt okej ändå.

Idag är sista dagen på min fasta. Känner att jag har haft liiite sämre tålamod idag än vanligt. Har även känt mig lite trött och frusen, och sjukt hungrig nästan hela dagen. 

Igår var jag sååå himla trött, helt slut verkligen. Jag orkade inte ens dricka mina juicer eller te igår. Så jag sov typ 3-4 timmar fram till åtta. Sedan lyckades jag få i mig lite juice, och ännu lite senare åt jag lite buljong. Såå trött på juice och buljong nu... Vill ha riktig mat!! Och det får jag imorgon, yay!

Hoppas ni har det bra trots regn och kyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: