Bra men sällan

Fick awesome nyheter på jobbet idag - börjar jobba heltid på måndag fram till jul. Bara två veckor, men blir ju fortfarande dubbelt så mycket lön som jag har nu. 

Idag fick jag dessutom ha helklass själv, och det är jätteroligt. Men shit vad man får springa mellan alla elever haha. Som tur är är det ändå en del elever som är ganska självgående. 

För några dagar sedan, under fastan, blev jag så sjuuukt sugen på Mac 'n' cheese så idag fick det bli det till middag. Och så smaksatte jag med soltorkade tomater och basilika, och klickade på getost uppe på. Sååå sjukt gott!!! 

Det är nästan synd att jag inte lagar mat så ofta, för det blir rätt bra när jag väl gör det ;D Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: