Slow day

Idag har jag varit sjukt seg. Precis som igår. Och förrgår. Började kolla på Vampire Diaries igen igår, så det har jag gjort typ hela dagen.

Började dagen med att hämta ut mitt proteinpulver som jag beställt från FEMIMAL - asså så sjukt gott!!! Smaken var kokos och choklad, bästa!! På riktigt, galet gott.

Lyckades vid ett tillfälle i eftermiddags även hitta energi och motivation att gå ut och träna. Blev en promenad med ben/rumpträning på vägen i form av utfall och squats. Skulle ha väntat till slutet av promenaden, för jag var helt skakig i benen på vägen hem haha! Men kändes riktigt härligt.

Här nedanför kan ni se lite bilder från dagen - vilket proteinpulver jag köpt, ett par bilder från promenaden, samt en katt som stolt visar upp sin fångst. En fångst som fick mig att skrika högt haha! Är inte van vid att mina katter fångar djur och drar med in, det tog Smeten drygt tre år att lära sig det tydligen...

Har i alla fall haft en rätt bra dag, trots att jag varit lite seg det senaste. Hoppas på att hitta mer energi nu framöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: