Hon sa det jag tänkte

Asså ni anar inte hur excited jag är just nu!! Gick upp till jobbet förut för att hänga med Frida på hennes rast, och det var såå awesome!

Vi snackade lite allmänt, och så kom vi in på karriär och pengar. På många sätt är jag och Frida lika, men vi är också väldigt olika - på ett bra sätt. Vi hade tydligen samma idé, för hon uttalade mina tankar högt. "Vi borde typ starta någon business ihop!"

Alltså, JAA?! Klart som fan vi ska det! Så vi tänkte prata mer om det över en fika. Och eftersom jag är som jag är så ska ju den här fikan helst ha skett igår haha. Men istället får det bli så snart vi båda kan - alltså på måndag. 

Ååh, ser verkligen fram emot att snacka mer om det här!! Jag har såå länge velat starta business med någon, bara att jag inte har hittat den där någon. Förrän nu. Jag tror på riktigt att Frida är min ultimata samarbetspartner. Våra olikheter kompletterar varandra på ett bra sätt, och våra likheter gör oss ännu mer awesome ;D

Shit vad det här kan bli grymt, det känner jag på mig!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt!! Hoppas det går bra för er!

Svar: Tack! :D
Miss Waffles

2015-09-20 @ 23:00:35
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: