Halva vägen

Nu har jag gjort lite mer än hälften av fastan, så jäkla nice! Snart får jag äta igen! Saknar just det där att få tugga på nånting. Det är jobbigare än jag trodde att bara äta flytande föda. Men nu är det inte långt kvar, yay!

Förutom att jag är hungrig så känner jag mig hyfsat opåverkad. Är lite trött, eller matt liksom, men det är inget som stör mig. Brukar ju vara trött annars med. Men känns väldigt skönt att jag känner mig som vanligt på jobbet och så. Hade varit jobbigt att vara okoncentrerad, trött och lättirriterad liksom. 

Men som sagt, är sjukt glad att jag har kommit halvvägs. Ska chilla resten av dagen. Är lite frusen, så myser ner mig med en kopp te! Hoppas ni har en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: