Mini-lista

Även om det är mycket jag vill ändra på i min liv, så måste jag ändå säga att det finns vissa saker jag är sjukt tacksam över. Så här kommer en liten lista:

Min tacksamhetslista:

Att jag har ett jobb! Asså på riktigt, det är inte alla som har det. Och jag har under stora delar av våren haft två jobb parallellt.

• Att jag har awesome kollegor. Det är sååå himla viktigt att ha bra kollegor tycker jag, och hittills trivs jag superbra med dom jag har träffat!

• Att jag har valfrihet. Jag kan göra precis vad jag vill - det är mitt val. Och nästan allt jag vill göra kan jag göra om jag bara väljer det. 

• Att jag är frisk. I mitt nuvarande jobb är människor sjuka. Det är ju därför dom bor här. Vissa är "bara" gamla med allt vad det innebär, medan andra har amputerat ben eller andra fysiska åkommor. Jag är frisk, det är jag verkligen tacksam för. Och det tänker jag utnyttja till fullo. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: