Movietaaaajm

Glad Valborg (eller vad man nu säger)!
Vad är det ens man firar? Ingen aning..

Jag har iaf firat dagen på ett himla trevligt sätt! Sovmorgon, slött tv-tittande, finmiddag med mamsen (Oxfilé med rotfruktsgratäng och stekt sparris, asså mums!!), en sväng till stan med syrran och Emelie och nu avslutar vi kvällen med film! Mysigt! 

Elin somnade dock för en stund sen, så hon är ju inget jättespännande filmsällskap... Men jag och Emelie har ju varandra iaf haha!

Firar egentligen inte Valborg (eftersom jag inte vet vad man firar?) men varför inte ta chansen att fira om chansen ges? Jag tycker man bör fira allt som går haha, det är ju kul!


Kommentarer
Postat av: Janie

Rptfruktshratäng <3

Svar: Såå gott verkligen!!
Miss Waffles

2015-05-01 @ 16:42:47
URL: http://janie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: