New discovery

Halloj där! Allt bra med er? Mig är det i alla fall bra med! Förutom att jag är superparanoid, för igår när jag skulle lägga mig hittade jag en fett stor spindel i hallen. Och min kusin har sagt att spindlar brukar vara två och två, så hittar man en så finns det en till någon stans...

För att prata om något roligare, så åt jag typ världens godaste frukost förut! För ett tag sedan hittade jag två vegetariska pålägg som jag inte har sett tidigare - bönpastej med tomat och basilika, och kikärtspastej med sambal oelek. Såå sjukt gott! Min frukost var alltså macka med ett av varje pålägg, avokado och tomat - yum!
 
 
 
Nu sitter jag och pluggar. Ska ha caseseminarium om ett tag, så läser igenom caset. På engelska. Högt. Och jag har just insett hur jävla svengelsk jag låter när jag läser högt på engelska. Skäms typ hahah. Men jaja, det är väl trevligt att upptäcka nya saker som sig själv...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: