Morgon-mystik

God morgon! Eller god middag, beror på hur man ser det. Jag har precis ätit frukost, så för mig är det morgon!


Egentligen skulle jag varit på föreläsning i stan kl 8.15, men jag orkade inte. Jag var såå trött och kände mig jättehängig. Och eftersom jag tyckte att eftermiddagens föreläsning känns "viktigare" så tänkte jag prioritera den. 

Men klockan 10 blev jag väckt av att telefonen ringde. Kände inte igen numret, men det började likadant som min hyresvärd så jag tänkte att det var bäst att svara.

Det var inte min hyresvärd. Det var en blomsteraffär som hade en blomleverans till mig idag?!?! Varför får jag blommor?? Och från VEM??

Jag har spekulerat i detta länge, och har väl uteslutit min mamma och pojkvän haha. Men veeem skickar blommor till mig och varför??? Det är ingen speciell dag idag, vad jag kan komma på. Men jag får säkert en förklaring när jag väl får blommorna. Har några idéer på vem som kan ha skickat...

Spänningen är olidlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: