Sämsta man kan fråga mig

En av de absolut värsta frågorna man kan ställa till mig är "Vad tänker du på?". Asså jag vet inte? Jag vet aldrig vad jag tänker på? Hjärnan går på högvarv 24/7 och det är aldrig tomt i skallen, me jag har verkligen ingen aning om VAD som snurrar där inne. Jätteknäppt haha. Eller är det så för nån mer?

Kanske bara är jag som är urkass och inte kan sätta ord på mina tankar, men asså nej. Tror inte det. Frågar nån så blir det helt tomt, och jag kommer inte alls ihåg vad jag tänkt en halv nanosekund tidigare. 

Och om det inte är såhär för er, så kan jag tala om att det är sjukt jobbigt. Faktiskt jättejobbigt. Jag menar, kan ju vara lite bra att veta vad man tänker på? Om inte annat kan ju personen som frågar tro att man har nåt att dölja eller att man ljuger haha. Jobbigt läge typ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: