Girly time

Helluuu! Hoppas allt är bra med er!

Nu har jag precis kommit hem från Torp där jag hängde med Frida! Vi skulle diskutera lite grejer, men snackade om typ allt förutom det haha (såklart...) I vilket fall så var det supertrevligt, och jag är verkligen såå glad över att ha träffat Frida! Så det vi egentligen skulle diskutera får vi helt enkelt ta en annan dag haha. För idag blev det en trevlig shopping- och fikadag med massa girl talk istället ^^

Har dock käkat alldeles för mycket och är sjuuukt mätt nu, och har även ont i huvudet... Så får typ bli filmmys ikväll eller nåt, det funkar.

Imorrn är det ju fredag, och inte vilken fredag som helst utan det är lönefredag. Yay!! Som det behövs haha. Men nu får jag hålla hårt i pengarna, för dom behöver jag till Grekland nästa vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: