Amazingggg frukost

God morgon! Känns fortfarande som morgon haha. 

Idag ringde de från jobbet tio över åtta och bad mig jobba - hade 20 min på mig att bli klar haha! Rusade upp, slängde på kläder, hällde i mig ett halvt glas havredryck och lite yoghurt, borsta tänderna och iväg. 

Hade dock bara två lektioner, så var hemma igen innan 11! Och då var det dags för en mer ordentlig frukost, och den såg ut såhär:

Frulle nr 2! Crisp rye med keso, avokado och peppar. Alltså heeelt amazingly gott!

Nu ska jag träffa Amanda en sväng! Hoppas ni har en strålande dag! Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Tuuli

så gott det ser ut! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

Svar: Såå himla gott var det! :)
Tack för tipset! :)
Miss Waffles

2015-09-28 @ 17:09:38
URL: http://nouw.com/tuuli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: