A day with Mandyyy

Hej på er! Är sååå trött nu, men tänkte bara lägga upp ett litet inlägg innan jag somnar. 

Efter jobbet idag har jag varit med Amanda, och det har varit såå mysigt! Har lagat mat, bakat, gått promenad och plockat kantareller. Det bara dök upp massa svampar, och då plockar man ju så klart haha ^^

Hittade tre sjuuukt stora kantareller! Check it out. 


Fick faktiskt ihop en del svamp, så när vi kom tillbaka till Mandyyy stekte vi svampen och gjorde Kantarell-taco-pizza (som vi valde att kalla det hehe). Alltså nån blandning av tacos och pizza, med kantareller. Sjuuukt gott blev det faktiskt!! Och efter käket vann jag över Manda i TP haha. Så jag har haft en riktigt bra dag! Och nu är jag helt slut..

Sängen för mig nu. Natti och sov så gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: