Ibland vill man bara sova

Igår kväll var jag sååå trött, men det tog ändå ett bra tag innan jag lyckades somna. Men preciiis när jag skulle somna, typ 1 på natten, bestämde sig min katt för att "NU ska jag ha kärlek!", hoppade upp i sängen och klampade med tunga steg upp på min bröstkorg och krävde min uppmärksamhet. Och han accepterade inget annat än att jag skulle klappa honom med båda händerna och vara väldigt aktiv, jag kunde alltså inte halvsova och klappa lite slött. Nej, full uppmärksamhet krävde han. 

Det är supermysigt när katterna kräver kärlek, för det är inte alltid de är så sugna på att mysa när jag är det. Men ibland vill man bara sova. Och i natt var en sån gång haha. 


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha gulligt ju!

Svar: Haha jaa asså lite sött var det! Men ville helst bara sova ;)
Miss Waffles

2015-10-17 @ 17:41:40
URL: http://flingans.nu
Postat av: Felicia Pluggar

haha som kattägare känner jag igen det där! Allra värst är när man får ett slag i ansiktet halv fem på morgonen för att kattrackaren vill ha frukost :(

Svar: Hahaha visst är det väl mysigt ;D
Miss Waffles

2015-10-18 @ 18:20:25
URL: http://feliciapluggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: