Höstpromenad

Igår var vädret heeelt fantastiskt, och verkligen perfekt för en promenad. Passade på att ta en del kort också, för huuur fint är det inte med alla höstfärger ute nu?!

Superfin promenadslinga längs älven!

Älskar färgerna och hur träden speglar sig i vattnet. Såå vackert och fridfullt :)

Alltså dessa färger?! Hur fint??

Det var superskönt att kunna gå mitt på dagen i går när jag var ledig. Då var det fortfarande ljust, solen sken och man kunde riktigt njuta av den vackra höstdagen. 

Gick en promenad nu ikväll också, men då hann det bli mörkt längs vägen så man såg inte så mycket. Luften är så härligt frisk nu på hösten tycker jag, även om det är rätt kallt (och jag kan aldrig lära mig att klä på mig ordentligt...). Älskar verkligen höstpromenader :)

Bild från kvällens promenad. Mörkt och öde. Lite kusligt, men I love it! :)

Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska gå och lägga mig tänkte jag. Ska upp till jobbet imorrn, och blev inte så mycket sömn i natt. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss och kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: