Höstlov

Hej på er! Den här veckan har barnen på skolan höstlov, och det har jag med bestämt mig för att ha. Fördelen med att vikariera är ju att man kan vara ledig lite när man vill, och för att inte stressa sönder helt känner jag att jag behöver ta den här veckan och vila upp mig. 

Så vad händer idag då? Just nu väntar jag på Frida. Vi ska träffas nu en stund innan hon börjar jobba, så det ska bli nice! Sen ska jag faktiskt till frisören. Det behövs kan jag säga. Har inte klippt mig sen i maj, så det är på tiden :)

De senaste gångerna har jag ju även gjort blonda slingor, vilket jag är sugen på nu med. Trivs superbra med ljust hår. Men i och med att det är höst har jag blivit sugen på mörkare hår också... Så får väl se hur det här slutar! ^^

Hoppas i alla fall att ni har en riktigt nice dag så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: