Eventuellt det bästa nånsin!

Okej, jag har aldrig förtjänat Starbucks så mycket som jag gör nu haha! Och det kan vara det godaste jag har druckit nånsin - en Iced Caramel Macchiato. Bästa! <3


Lämnade Lovisa på stranden förut, för hon ville sola och jag orkade inte ligga där. Så jag tänkte att jag skulle dra till Starbucks - som ligger på andra sidan ön. 

När jag gått genom hela stan i gassande sol och precis ser Starbucks, då ringer Lovisa och frågar om jag kan komma med solskyddsfaktor till henne. Känner mig helt svimfärdig, så köper en liten islatte och går tillbaka genom hela stan. In på hotellet, hämtar solskydd, ner till stranden och hjälper Lovisa att smörja in sig. 

Sen gick jag genom hela stan igen i gassande sol, och nu äntligen har jag fått sätta mig ner på Starbucks! Har aldrig känts så skönt att sitta ner hahah. Så jag och min Macchiato kommer umgås här ett bra tag. 

Trots att vi sov typ 12 timmar i natt har jag känt mig helt slut hela dagen. Är såå trött i kroppen, axlarna och nacken är spända som fiolsträngar och jag vill bara lägga mig ner och sova i tre dagar typ. Men det ska jag inte göra! 

Men det jag har sagt till folk stämmer nog - kommer behöva återhämta mig från semestern istället för  semestern. Haha!

Hoppas ni har det bra i alla fall! Supervarmt här, vilket är skönt! Verkligen sommarvärme. Svetten bara rinner idag, och vissa dagar här har man knappt blivit varm när man gått promenad. Men det är skönt! Klarar bara inte av att vara i solen för länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: