En sån där dag

Godmorgon! Eller godkväll, beror på. Jag tycker dagen har flugit iväg, så det hade lika gärna kunnat vara morgon fortfarande.
 
Idag har jag haft en sån där dag, då jag gått med otvättat hår, raggsockar och myskläder. Mest för att det varit ruggigt väder och snorkallt, men också för att jag i princip har pluggat hela dagen. Då får man lov att ha hela mys-kitet. 
 
Kände efter någon timmes läsning där efter frukosten att jag nog behövde lite luft, så jag gav mig ut på en promenad för att lära känna mitt närområde lite. Skönt med lite luft, även om det var ganska kallt.
 
När jag kom hem gjorde jag en egen snabb-choklad-blandning. Alltså som oboy-ish. En nice snabb-lösning för oss lata människor! Så givetvis gjorde jag mig en kopp varm choklad sen, och satte mig på balkongen och pluggade. Ooooch där har jag suttit tills nyligen. Kul liv. 
 
Meeen nu har jag inte så mycket kvar att läsa, så jag tänkte läsa klart det och sen mysa framför någon serie eller nåt. Vi får se! Först blir det i alla fall fortsatt plugg. Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: