Double first time

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har varit totalt död, men dagen har trots allt varit bra. 
 
Satt och ritade i fem timmar igår, så jag kom i säng lite väl sent. Men lätt värt det! För för en gångs skull blev jag faktiskt nöjd med resultatet. 
 
Extra nöjd är jag eftersom det är första gången jag gjort ett riktigt porträtt, och även första gången jag gjort ett seriöst försök att rita en kille. 
 
Men så här blev iaf resultatet!
 
 
 
Blev väldigt nöjd med ögonen! Och för att vara mitt första porträtt tycker jag det blev riktigt bra. Jag som känner killen ser ju att det ändå är likt honom haha!


Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

snyggt

Svar: Tack!
Miss Waffles

Postat av: Louie

Jättefint!

Svar: Tack så mycket!
Miss Waffles

2016-02-14 @ 09:36:42
URL: http://louielei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: