Big time sol-craving

Hej och god morgon! Bara jag som är som en zombie idag? Är verkligen omänskligt trött... Dessutom känner jag en stor solbrist! Jag menar, hur härligt hade det inte varit att ligga på en strand i Thailand just nu? Hade jag kunnat (och velat) ta ledigt från jobbet hade jag åkt ner till syrran ett par veckor bara för att ta det lugnt och fylla på med D-vitamin. Liksom check this out!
 
 
 

Vill ni förresten läsa om hur det kan vara att bo i Thailand kan ni spana in syrrans blogg HÄR. Där skriver hon om sin vardag i Thailand där hon bor för tillfället med sin pojkvän. Väldigt annorlunda liv mot vad hon är van vid, men jag är helt övertygad om att det är en riktigt lärorik och spännande resa för henne :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: