#glossybox

Så länge jag kan minnas har jag älskat paket. Asså hade blivit skitglad för en tom kartong, bara det är ett paket (typ). Och är det nåt kul innehåll är det ju så klart ännu roligare ;D

Och jag är verkligen helt kär i Glossybox!! Köper inte varje månad, men nån gång ibland typ. Lika kul varje gång! Det är typ som julafton, fast när som helst på året. Hur nice är inte det?!

Sjukt nice innehåll i den boxen jag fick idag också! Älskar när det är sånt man faktiskt behöver ^^


Lash primer, hårlotion, ansiktskräm, ögonskuggsborste och lip balm. Sjukt nice grejer! Både hårlotion och ansiktskräm kom verkligen som ett brev på posten haha... Behöver ta hand om både hud och hår bättre ^^



Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh har haft glossybox en gång, och hade verkligen velat beställa det igen, riktigt rolig överraskning man får! :)

Kolla gärna in min nystartade blogg och släng gärna in en kommentar. Mitt första åsiktsinlägg är redan uppe. :)
Ha en fortsatt bra kväll, kram

Svar: Jaa men visst är det väl kul! Man vet ju aldrig vad som finns i boxen ^^
Miss Waffles

2015-09-21 @ 22:19:42
URL: http://nouw.com/emiliaivarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: