Fikaturné med Mandyyy

Hej på er! Igår kväll var jag heeelt slut och hade sprängande huvudvärk, så jag orkade verkligen inte skriva. 

Men som ni kanske vet (eller borde veta om ni gillar kaffe lika mycket som jag iaf hehe) så var det Internationella kaffedagen igår. Och det måste ju firas!! Så jag och Mandyyy drog på fikaturné!

Först fika på Två fröknar i Rotviksbro, asså sååååå gott!!! Dog typ!

Vi tog morotskaka och chokladkaka, och delade sen på hälften. Asså godaste!!

Sen drog vi till Stenungsund och kollade på lite grejer, och sen fikade vi på Växthuset i Ulvesund (?)

Först en Trädgårdspaj, asså SÅ sjukt god var den!!

Sen tog vi en chokladkaka till efterrätt. Också galet god! Särskilt med lite flingsalt på (mitt påhitt när saltet ändå stod framme)!

Fikaturnén avslutades sedan på Espresso House i Uddevalla. Kände ett starkt behov av att drick Dirty chai, så det fick det bli! Såå gott! Och jag menar, åker man på fikaturné för att fira Kaffets dag så måste man ju dricka kaffe på ett av ställena iaf... Och vad är då bättre som avslut än kaffe från EH?




Kommentarer
Postat av: Emelie

Trädgårdspajen såg ju helt fantastiskt god ut!

Svar: Det var den!! Kan nog nästan ha varit det bästa av allt vi åt haha ^^
Miss Waffles

2015-09-30 @ 13:42:33
URL: http://nouw.com/emelieoberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: