B-dayyy

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag! Yay!

Känns dock ganska mycket som vilken dag som helst haha. Det är konstigt det där, när man når en viss ålder tappar man den där härliga födelsedags- och julfeelingen man har som barn. Så var det iaf för mig. Men det är ju alltid kul att fylla år ändå! :D

Dagen började med att jag tog en härlig, välbehövlig dusch. Sen gick jag ut i köket och fick se det här:


Söta lilla Mami som har dukat upp frukost! <3


Den här kossan är ju dock det bästa med hela dukningen?? Love it haha!

Sen är väl planen att jag och mamsen ska ta med kaffe och åka en liten sväng, bara för att jag är rastlös hehe. 

Efter det blir det fika hos mormor, och sen ikväll blir det middag hos syrran! Tan fixar thaimat och Elin står för efterrätten, kommer förmodligen bli såå gott! Bästa med att ha en thai och en bagare/konditor i familjen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: