En händelserik natt

Får säga att gårdagen var lite väl spännande för mig. Spenderade några timmar av natten på ett grekiskt sjukhus med Lovisa. Som tur var var hotellägaren med, för jag freakade ur. Lovisa hade en panikångestattack och var skitdålig, men HON fick säga till läkaren att JAG hade panik hahaha. Hon bara: "She's panicking, she's panicking! DO something!!" så jag blev utskickad i väntrummet där det var lite lugnare. 

Efter någon timme sa Mike åt mig att ta en taxi hem, för jag fick ju ändå inte vara med i rummet (nya säkerhetsregler då greker gärna tar med hela släkten och helst alla grannar också om nån blir sjuk hahah). Var helt panikslagen hela natten typ, så gick en promenad. Sen fick jag reda på att Lovisa var tillbaka och då gick jag för att träffa henne. Då mådde hon rätt bra, så det var skönt! Men vid 3 i natt var jag tvungen att gå en promenad, så jag gick runt gamla stan och tillbaka, och sen kunde jag äntligen komma till ro tillräckligt för att somna. 

Men är helt crazy stressed idag med. Räknade pulsen nyss (när jag sitter ner och tar det lugnt) och det var 100 slag i minuten. Lagom och så... Ska försöka få med Lovisa till en privatklinik för provtagning sen (på order av hennes mamma) då dom inte gjorde något på sjukhuset igår. Dom lyssnade inte alls på Lovisa, så hon är rätt arg och frustrerad. Så hon kanske lugnar sig lite om hon får ta prover och så :)

Men ja, rätt crazy night alltså. Lovisa kommer inte ihåg mycket alls, typ 1 timme av 4. Så för henne är det rätt lugnt. Men jag kommer nog vara traumatized i tio år framöver haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: