Back in Sweden!

Nu har vi landat i Sverige och sitter i bilen på väg hem. Jesus Christ vad kallt det är här!! Nog för att vi varit vana vid ~25 grader den här veckan, men det måste väl ändå ha blivit kallare medan vi har varit borta?? Och jag går i shorts. Heh. Sista gången jag inte packar långbyxor om jag reser på hösten...

Är i alla fall inte lika trött den här gången som sist, och då har jag ändå sovit mindre på planet. Men ska ändå bli skönt att komma hem och sova. Och mysa med mina bebisar. Ååh vad jag saknar dom nu!!

Mysisen!

Bebasen!




Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa, det är kallt som satan här! Jag ska till London nu i veckan och fick se att det iallafall är någon grad varmare där, yeeey! haha! Överlycklig!

Svar: Ååh men vad kul! Jag har aldrig varit i London faktiskt! Men julshopping där vore ju heeeelt amazing :D
Miss Waffles

2015-10-11 @ 09:56:58
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: