Put a smile on your face

Förlåååt så hemskt mycket för min bristande närvaro, MEN jag har en helt legitim ursäkt och jag tror att många har varit i samma sits åtminstone en gång tidigare i sitt liv. 
 
Ni vet när man hittar en ny serie och förvandlas till värsta no lifern och inte gör nåt annat än att se på denna serie dygnet runt? Det är precis vad jag har råkat ut för. Blev tipsad om Outlander och har nu de senaste dagarna inte gjort mycket mer än att kolla på denna serie. Hehe. Glömmer liksom bort att jag har ett liv utanför skärmen också..
 
Och så jobbade jag ju faktiskt HELA förra veckan - måndag till söndag. Och då har jag inte alltid tid att uppdatera bloggen tyvärr. Men ska försöka bättra mig nu! 
 
Idag bestämde jag mig i alla fall för att jag ska bli en sån där människa som går runt och ler hela tiden! Man blir ju superglad när man ser andra som går runt och ler på gatan, så jag tänkte att jag ska prova att göra så. Man kanske automatiskt blir glad och positiv om man ständigt går runt och ler?
 
Jag brukar nämligen se väldigt sur ut när jag går runt haha. Jag har musik i lurarna och är inne i min egen lilla värld och rätt avslappnad, och jag ser naturligt ganska bitter ut. Men det ska det bli ändring på! Så från och med nu ska jag put a smile on my face när jag vistas ute bland folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: