Frukooost

Det senaste har jag börjat dela upp min frukost på två gånger. Först käkar jag en mugg yoghurt när jag går upp, och sen några timmar senare två mackor som blir frukost/lunch typ. Det var inte planerat att göra så haha, men jag har börjat gilla det!

Så nu är det dags för frukost nr 2. Knäckebröd med skinka, avokado, salt och peppar. Alltså såååå himla gott!!
Ser inte mycket ut för världen, men I love it! 

Mumma!

Och idag när det är grått och trist väder blir det nog att spendera dagen framför Game of Thrones. Serien är lite confusing fortfarande, men jag börjar få grepp om hur allt och alla hänger ihop. Men blir sååå suuuur när folk jag gillar dör! Men det är väl bara att vänja sig, har hört att det är mycket sånt i serien haha!



Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

mums :)

Svar: :)
Miss Waffles

2015-06-28 @ 20:23:07
URL: http://nouw.com/johannasstyle
Postat av: Emma Grann Fotografi

Åh vad gott!!

Svar: Jaa, älskar det! :D
Miss Waffles

2015-06-29 @ 18:45:15
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: