Biblioteket

Godmorgon! Här sitter jag och äter yoghurt och ska snart gå till biblioteket. Jaa, biblioteket. Vet inte när jag var där senast, men det är måååååånga år sedan. Och ändå tar det bara fem minuter och gå dit hemifrån mig. 

Lovade att följa med Kajsa dit idag för att hitta nån bra bok att läsa i sommar (jag själv har nog 150 olästa böcker i bokhyllan, så jag kan bara välja och vraka där), så det ska bli kul faktiskt. Ser säkert exakt likadant ut som det alltid har gjort haha!

Det här är en av mina böcker nu i sommar:


Har inte kommit så långt, men hittills gillar jag den! Läser inte svenska författare så ofta då jag tycker det känns rätt tråkigt när handlingen utspelar sig i Sverige, men den är som sagt bra hittills :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: