Beslutsångest?

Nu när jag har tackat nej till min plats på college känner jag lite att jag är tillbaka på ruta ett. Med andra ord - ångesten över vad f*n jag ska göra i höst är tillbaka. Jag har inte dissar USA helt, utan bara skjutit upp det av olika anledningar. Så kanske åker om ett år, och ett år är långt. Vad ska jag göra nu? Hela mitt liv har typ kretsat kring att skiten snart är över och att jag drar över Atlanten. Men icke. Bestämde mig tydligen för att skjuta på det heh. 

Så vaaaaad ska jag gööööra nu?? Får panik! Funderar på att ta körkort (på tiden, jag vet), men gillar egentligen inte att köra. Men går inte att förneka att det ger större möjligheter till jobb. Och jag som inte är utbildad behöver öppna lite dörrar :)

Vet i alla fall en sak - är sååå trött på att vara vikarie. Jag vill ha ett schema, veta vilka dagar/tider jag jobbar så att man kan planera in annat också. Skulle gärna vilja jobba inom handel för att bredda min kompetens. Nackdelen är att jag inte har så mycket kontakter, inte körkort och ingen tidigare erfarenhet eller kassavana. Såååå det är nog lite halvsvårt att få jobb då. Men skadar såklart inte att söka :)

Har ni tips på kul jobb jag kan söka eller annat jag kan göra i höst, så tar jag tacksamt emot tips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: