Som att ha vaknat ur ett ide

Jag upptäckte precis en sak som gjorde att jag kände mig som världens mest efterblivna människa haha. Ni vet klock-appen på Iphone? Den här:


Jag upptäckte idag - IDAG!!!! - att den visar tiden på riktigt?! Hur har jag kunnat missa att alla visarna rör sig?? Jag har för tusan haft Iphone i flera år, HUR kan jag ha missat detta???

Jag som flera gånger har velat se sekunderna på klockan för att veta exakt när tiden slår över av olika anledningar, OCH SÅ HAR DET GÅTT ATT SE DET MEN JAG HAR INTE VETAT OM DET??

Är jag den enda på denna jord som har missat detta??? Det kändes typ som att jag har varit nedfryst sen stenåldern och sen vaknar upp i teknikens värld -  förundrad blev jag över detta faktum! Känner mig supertöntig nu hahah!


Kommentarer
Postat av: I am Baam

Haha asså jag hade aldrig heller fattat det om jag nu hade haft en iphone. Jag är så sjukt tekniskt efterbliven så det finns bara inte. :P

Svar: Hahah skönt att det inte bara är jag som känner mig efterbliven när det kommer till teknik ;D
Miss Waffles

2015-01-31 @ 17:00:32
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: