Godmorgon!

Wohoo, sista dagen på januari!! Tiden går så sjuuuukt fort! Och imorrn åker syrran till Thailand och är borta två veckor - i det fallet får jag nog säga att det är tur att tiden går så fort haha ^^
 
Idag känner jag att jag verkligen behöver gå till gymmet, så jag hoppas att Sara är sugen på det också! Hon nämnde det igår, men sen råkar jag veta att hon var ute igår också så frågan är ju hur pigg hon är idag haha ;P
 
Blev superförvånad i morse när jag vaknade innan 11 trots att jag la mig typ 2-3?? Händer ju typ aldrig att jag vaknar efter 8-9 timmar av mig själv haha... Men jag klagar inte! Det är superskönt att vakna hyfsat tidigt på helgen (och nu sitter det säkert nån här som aldrig vaknar senare än 7 och tycker att jag är allmänt efterbliven som kallar 11 för "hyfsat tidigt", men för mig är det tidigt hahah)
 
Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och göra nåt vettigt (haha, yeah right..), så får alla ha en trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: