The spring is set

Iiiiiiih!!! Är så sjukt glad idag. Och lite deppig... Deppig för att det är sista dagen imorrn, sen blir det jullov i tre veckor. Så opepp på det!!

MEN, är mest glad!! Imorse när jag kom till jobbet frågade rektorn om jag kan fortsätta nästa termin, och vad svarade jag? HELL YEAH!!!! Eller ja, lät väl lite mer så här: Ja, självklart kan jag det! Vad roligt! Men inombords slog jag volter. Och skrek "HELL YEAH!!!".

Har knappt vågat hoppas på att få fortsätta. Eller hoppats har jag gjort, men har inte räknat med nåt. Jag är inte utbildad, och hade en bättre lämpad kandidat dykt upp hade jag haft full förståelse för det. Men är så sjuuuukt glad att jag får fortsätta!! Många av mina elever gör sin sista termin på skolan till våren, och jag vill verkligen följa dem den tiden och se hur de utvecklas. Så jaa, behöver nog inte säga att jag är överlycklig!! 

Sen är det ju alltid trevligt att ha fast jobb under en period istället för att vikariera. Att veta när man jobbar är väldigt skönt, och att ha en stabil inkomst är ju definitivt en trygghet :)


Kommentarer
Postat av: Emma Elisabedt

Vad roligt, grattis!! Funderar själv på att söka lärarvikarie någon gång i mitt liv, skulle va superroligt!

Kika gärna in på bloggen och lämna ett litet spår efter dig, skulle va superroligt! kram!

Svar: Tycker jag absolut att du ska göra! Det är jätteroligt :D
Miss Waffles

2016-01-06 @ 23:40:00
URL: http://nouw.com/emmaelisabedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: