Hopplös...

Idag började jag jobba klockan 13 och skulle alltså ta bussen vid 12. Låt oss bara säga så här - jag behövde stressa för att inte missa bussen... Jag är hopplös haha!

Sen mötte jag Emelie för lite shopping efter jobbet. Det var tänkt att HON skulle shoppa och jag vara sällskap, men jag kunde inte låta bli... Köpte världens bästa svarta jeans (mina gick sönder för ett tag sen, och svarta byxor är bra att ha!) och en supersnygg långkofta i helvitt Leo-mönster typ. Huuuur mjuk som helst också!!!

Sen har jag och Emelie kollat på film nu ikväll - mysigt! Men vi var rörande överens om att filmerna sög hahah!

Nu blir det sängen för mig iaf, är verkligen jättetrött nu :) 

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: